piątek, 10 września 2010

What I did this summer?

Nie mam dobrego wytłumaczenia dlaczego nie było mnie tu całe lato. Musiałam odpocząć od robienia zdjęć w jakimś celu, szkolnym albo blogowym, to może być powód. Albo lenistwo, tak też mogło być. Tak czy inaczej postanowiłam wrócić i pokazać Wam co mniej więcej robiłam całe lato. Poza spaniem, jeżdżeniem na rowerze, leżeniem na plaży, jedzeniem owoców i czytaniem książek. Bo wtedy zdjęć nie robiłam.

English
I have no good explanation for my absence here for the whole summer. I needed to rest from making pictures for a purpose, a school or blog, this could be one reason. Or I was being lazy, this could be it as well. This way or another I decided to come back and show you what i did this summer, more or less. Apart from sleeping, riding a bike, laying on a beach, eating fruits and reading books. Because i didn't take any pictures doing these things.



Lily Allen "Not Fair"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz